Saturday, February 19, 2011
MONEY..money!!
Wahhhhhh..
dah lame x share dekat blog..ehehehe..
sdah berhari..sbb agak busy dan malas sedikit..
ape yg i nak share is about money..
wahhhhhhhhh..
now bru nak masuk minggu ke-3..
and duit i dah habis pown..sedihnyer..x tau nak cari duit kat ner..
nak minta kat parents macam tkot jer..huhuhu..
duit dekat both bank dah x ley kuar..adoi..
so jln terakhir mungkin pinjam jer duit
and maybe keluarkan duit dekat asb..
ok talking about asb..
td penat jer i and kwn i pergi pejabat pos dekat care4..
tapi xboleh keluarkan pown sebab offline..
adoi..
lagilar terase miskinnyer i..
and mulelar nak bg pesan kat diri sendiri supaya beringat len kali..
ehehhhehehe..
adoi..
mane nak fikir ken lag..
macam2 hal lar..bile xder duit mule lar jadi stress niy..
wahhhhhh..
oklar..sori..if im being tooo emotional..
mood swing..
next time i share lagi ok..
tadaaaaaaaaaa..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment