Hye sweety..
hari niy smuenye berjln mcm biasa..but yg bezanya tgh cuti sem kan skunk..hurmmm..
im happy today bcoz there stil have adib dgn perangai gile2 dye yg suke sgt membuli cousin yg x terdaya..but its cute right..heeeee...
if talk about hakim..hurmm he still busy..biaselar life dye..just i kurang senang dgn status bbm dye for the first :mcm fuck!:..and i changed my status to :apa hal tah dye marah2:..and x smpai 5 minute..dye tukar :hurmmmm tuhan tolong lembutkan hati dia, utk terimaku seadanya..:..haha..klakar..mcm i yg keras hati...do i?..padahal dye yg keras hati..nsib x tukar status :are u sing for urself?:..haha..tp mlas nk cri pasal..nanti dye mrajuk susah tau..haha..
ok td bru plan dgn akak nk tgk breaking dawn dekat klcc..smpai sggup tgk web tgv..tp plan cancel bcoz of..adik yg bru blik dri indon..dah belikan vcd breaking dawn..heeeee..suke sgt2..ley lyn byk kali..and boleh tgk dgn segera,,,heeee..best sgt..
btw thanx sgt utk cikma bcoz dah belikan telekung dri lake toba,indonesian..even salah beli telekung but its ok lar..nnt boleh guna jgak,,heee..btw tq sgt2..<3 cikma..
utk spe2 yg nak feelin mcm i tgh feelin lgu ost ombak rindu..ley tkan video kat bwah niy..:)
No comments:
Post a Comment